Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Έξοδος Αυγούστου



                       Κάθε μήνας Αύγουστος (Χανιά)

                       Κοίτα σκοτεινιάζει.
                       Το λιμάνι φεγγάρι που ανάβει.
                       Κόκκινο το τζάμι
                       κι η ζωή μες το κύμα που σβήνει.
                       Δε μ’ αφήνει...

                       Κάθε μήνας Αύγουστος, θάλασσα φωτιά,
                       τούτη η πόλη είναι εδώ για πάντα.
                       Κάθε μήνας Αύγουστος, τρέλα του Νοτιά.
                       Μέσα στα σοκάκια ξέφυγε η καρδιά,
                       εμείς θα μαστε εδώ για πάντα.
                       Πώς ν’ αντέξει ο θάνατος τέτοια μοιρασιά...

                       Πες μου, πόσο ακόμα,
                       το μελτέμι θα σπρώχνει κοντά σου.
                       Μέθυσε όλη η νύχτα
                       κι εγώ αλλάζω μορφή στα φιλιά σου.
                       Στα φιλιά σου...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ - ΚΑΘΕ ΜΗΝΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ (ΧΑΝΙΑ)
Στίχοι, μουσική: Κώστας Λειβαδάς 

Από τον δίσκο "30+κάτι"




                      ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ

                      Τον Αύγουστο που μου χρωστάς, τον ξέχασες
                      σ’ απόσταση αναπνοής και μ’ έχασες
                      κι αυτό το καλοκαίρι χαραμίστηκε
                      φθινόπωρο κι η αγάπη μας βυθίστηκε

                      Τ  αυγουστιάτικο φεγγάρι δεν το βρήκαμε
                      πιο νωρίς ήρθ’ ο Σεπτέμβρης και χαθήκαμε
                      πώς χωρίσαμε με τόση ευκολία
                      φθινόπωρο θα πει μελαγχολία

                      Τον Αύγουστο που μου χρωστάς, τον ξέχασες
                      τις θέσεις που κρατήσαμε τις πέταξες
                      δυο ξένα χέρια τώρα πια σε δέχονται
                      και τα αισθήματα μου επιστρέφονται

                      Τ  αυγουστιάτικο φεγγάρι δεν το βρήκαμε
                      πιο νωρίς ήρθ’ ο Σεπτέμβρης και χαθήκαμε
                      πώς χωρίσαμε με τόση ευκολία
                      φθινόπωρο θα πει μελαγχολία

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ - ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ
Μουσική: Μάριος Τόκας, στίχοι: Φίλιππος Γράψας

Από τον δίσκο "Παρέα μ έναν ήλιο"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου