Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Ιγνάτης Χουβαρδάς, "Λούμπεν καφενείο"



Λούμπεν καφενείο

Η θάλασσα ήσυχη κι αυτό το βράδυ
λιγοστά όπως πάντα τα πλοία
αλλά όμορφα
κοντά και μακριά από το φωτισμένο λιμάνι
το βαποράκι που διασχίζει τον Θερμαϊκό
και το φέρυ μπωτ που ξεκινάει
για Κρήτη
ενώ στο βάθος προβάλλουν στην
αντικρινή μεριά του λιμανιού
τα φώτα του λούνα παρκ
εκεί όπου πάντα τριγυρνά η σκέψη μου
κι η αδυναμία μου να
βολτάρω προς τα εκεί
σ εκείνα τα παραλιακά κέντρα
με την πολυτελή διαρρύθμιση
καλοκαίρι
και τα γλυκά ζευγάρια,
τα έχω εντυπώσει καλά αυτά τα μέρη
αλλά τι να το κάνεις
όταν δεν έχεις ταίρι
για να πας εκεί
εκεί που είναι ιδανικά
για τις ωραίες εκμυστηρεύσεις
θέλει πολλές δυνάμεις για να συχνάζεις μόνος
προς τα εκεί πέρα
ενώ αυτό το λούμπεν καφενείο
όπου κάθομαι
τρισάθλιο μέσα σε ξεπεσμένους ναυτικούς
παραμορφωμένους ζητιάνους
πολιτικάντες φοιτητές και χαρτοπαίκτες γέρους
αυτό το λούμπεν καφενείο
μου αρκεί για να περάσω την ώρα μου
αυτό το βράδυ.



Από τη συλλογή «Η Αγρότισσα και άλλα ποιήματα», Βαλεντίνη 1992

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου