Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Αχιλλέας Κατσαρός, "Η χειρουργική των έσω ουρανών"




ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ

                            στον Πάνο Σταθόγιαννη

 1
Ένας μικρός καλλιεργητής
είμαι για σένα γη.
Δεν ξέρω τη σπορά
και τον καρπό.
Χάζευα όνειρα
όταν μου δείχνανε
να καλλιεργώ.

 2
Κάθε στιγμή μελετώ
την γεωργία της σιωπής.
Την κάνω άγαλμα
και την παγώνω ολάκερη.
Ένα άγαλμα σιωπής
να το κάνω άπειρα κομμάτια.
Αυτή είναι η σπορά μου.




ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΚΙΡΚΗΣ

                            στην Κατερίνα Αγγελάκη Ρουκ

Σου έχω γυρίσει το κεφάλι.
Δεν φοβάμαι να σε μεταμορφώσω.
Φοβάμαι να μεταμορφωθώ.
Τα μαλλιά μου μαύρα και ίσια
απλώνονται ως την πλάτη μου
κι ακολουθούν τα βήματά σου
έτσι όπως σε βρίσκει η σιωπή.
Σέρνω αλυσίδες.
Γυναίκα είμαι.
Επανάσταση είμαι.

Σίσυφος βυθισμένος
μες στον γαλάζιο λαιμό της Λυπηού.




ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΘΕΡΟΣ

Ν’ αρμενίσει ο Φλεβάρης σιγά σιγά την αγάπη
σταγόνες να μην έχει η βροχή.

Θέλω να βρέχει μήλα.
Να μας μιλάνε οι νεκροί με
τα προπατορικά αμαρτήματα.




LES GRANDES PERSONNES

Η τέχνη ν’ αγαπάς
είναι μεταξωτή.
Άσε τα λόγια τα μικρά
για τον μεγάλο κόσμο.
Κύλα μέσα στο τετράγωνο σύρμα σου.
Πινελιά βαθιά που σε χαράζει
το κύμα-φύγε.
Φύγε… Για να ξαναρθείς…
Κύλα στις μαύρες πεταλούδες σου
να γίνουν ποτάμια οι σταυροί σου.
Κύλα μέχρι να γίνεις αποσιωπητικό.




Από τη συλλογή «Η χειρουργική των έσω ουρανών», εκδ. ARS POETICA, 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου