Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

Λευτέρης Πούλιος "Πικρία"





ΠΙΚΡΙΑ


Αχ!, τόσα ακόμα μπόραγα να πω.
Τις νύχτες μου που γύρναγα αλητεία
τις πύλες έσπαγα Αλέξανδρος να μπω
σα μου τις βρόνταγε στα μούτρα η πολιτεία.


Είχα να πω, στην άκρη αυτή του ωραίου κόσμου
που βρέθηκα για μια φορά για πάντα:
Σφυροκοπάει ο κεραυνός εντός μου
κι ουρλιάζουνε οι κέρβεροι στην μπάντα.


Πια τώρα τίποτα δεν λένε οι ανθρώποι
κι οι αγαπημένοι δρόμοι βουτηγμένοι στο σκοτάδι.
Σάμπως να με ξεπροβοδάν μοιάζουν οι τόποι
για το στερνό ταξίδι μου στον Άδη.


Ωραία λοιπόν κι όλα καλά, μονάχα,
οι στίχοι μου περήφανοι αλαργεύουν
γλάροι στα ποντοπόρα φορτηγά, σαν τάχα
μες στη βροχή και στα νερά να με ξοδεύουν.




Το ποίημα "Πικρία" είναι από την συλλογή "ΜΩΣΑΪΚΟ", εκδ. Κέδρος 2001, και η φωτογραφία από πίνακα του Δημήτρη Γέρου που φιλοτέχνησε και το εξώφυλλο της συλλογής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου